tiistai 10. tammikuuta 2012

Riemu repes juu

Jotta joo. Se löysi sitten Ninja äipän lankavarastot tänään. Jämälankoja tossa itsekseni tongin kun oli kaikki kissat Nukkumatin luona päivähoidossa. Tai siis niinhän mä luulin. Ja mä niiiiiiiiiin erehdyin! Taas kerran. Ninja oli jäänyt matkasta. Voi johtua siitä, että sillä on toi järjenvalo vähän himmennyt niin Nukkumatti ei ehkä aina huomaa poimia sitä matkaansa kun se hakee noi kolme muuta. Tai voi se johtua jostain muustakin. Mene ja tiedä.

Mut siis joo. Lankoja tongin ja pengoin. Nehän on siis siististi laatikoissa (ainakin melkein, krhmkrhmkrhm). No mutta siis nämä langat oli... Kun sain pahvilootan auki, Ninja päräytti jostain mun jalkoihin tepastelemaan. Onneks ei tarvinnut kävellä, olisin varmaan TAAS kompastunut Ninjaan. Taastaastaas. Kysy vaan montako kertaa päivässä mä kompastun siihen. No nii-i, aika monta kyl joo.

Ninja löysi tosi kivan pahvilootan. Sellasen missä on kiva kansi. Kannen välistä Ninja luikahti lootaan hyvin ninjamaisesti. Hetken aikaa kuului rapinaa ja sitten vieteriukko (tai tässä tapauksessa kai sit akka) pomppasi lootasta ja ravasi eteiseen hullunkiilto silmissä. No minä ravasin perässä eteiseen, en tiedä oliko hullunkiilto silmissä vai ei. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa, ei täällä kukaan pysy täysjärkisenä tämän energisen lauman kanssa.

Eteisessä, Pösön penkillä (niijuujoo, siis mulla on Pösön etupenkki tossa eteisessä pyörimässä kun tartteis verhoilla se uudelleen - ei, ei tämän kissalauman kanssa kyllä tule siitä hommasta lasta eikä...) Ninja loikki saaliinsa kanssa. Saaliina oli kohtalaisen kokoinen kerä hahtuvalankaa. Siis sitä sellasta mistä voi kutoa esmes kintaat ja sit huovuttaa pesukoneessa. Ninja rrrrrrrrrrakastaa villaa, joten olihan se sitten tohonkin tarrannut kynsillään. Se vaan, että ei tarvii kyllä tosta hahtuvalangasta enää mun kauheesti mitään huovuttaa. Ninja nimittäin levitti koko komeuden pitkin eteistä ja varsinkin sitä Pösön penkkiä.

Mutta oli sillä hetken aikaa hauskaa ja sehän kai tässä on pääasia :) Oli sillä eilenkin hauskaa kun pureskeli vessapaperirullasta paperia silpuksi. Ei sitä ihan kaikilla olekaan tollasta pitsivessapaperia jossa on hauskoja reikiä.

(Siirretty vanhasta blogista tähän, julkaistu alunperin 17.11.2011)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti