maanantai 6. elokuuta 2012

Tärkeät keskustelut

Meidän kaikki kissat ovat kovia puhumaan. Joskus niiden kanssa tulee keskusteltua pitkiäkin aikoja ja näistä keskusteluista on nyt ihan pakko koota parhaat palat tänne blogiin :)

Peku: Naa-a!
Minä: Mitä naa-a? En mä ymmärrä.
Peku: Naa-aaa-aaa-a!
Minä: Eiku en mä ymmärrä. Mikä naa?
Peku: Naa-aaa-aaa-aaa-a!
Minä: Joo en kuule ymmärtäny vieläkään. Voitko sanoa niin että mamma ymmärtää?
Peku: NAAAA-AAAAA-AAAA-A!
Tämän jälkeen Peku katsoo mua silmiin sellasella "siis et VOI olla noin tyhmä" -ilmeellä ja kävelee närkästyneenä pois, hetken kuluttua vielä jostain kauempaa kuuluu hyvin painokkaasti sanottu "NAA!". Mulle ei koskaan selvinnyt, mitä tämä naa nyt sitten tarkoitti.

Minä: Heeeeei, kuka täällä on oksentanu meidän sänkyyn?
Peku: MÄ!
Minä: Ai sä vai?
Peku: Määä-ä!
Minä: Oikeesti? No, sepä selviskin helpolla.

Ässä rapistelee keittiössä jotain.
Minä: Ässä. Mitä sä etsit?
Ässä: NJAU!
Minä: Häh? Mitä etsit?
Ässä: NJAU!
Minä: Aha. Herkkutikkuja vai?
Ässä: NNNNJAU!

Ninja pirisee jossain yksinään.
Minä: Ninnu, mitä sä huudat siellä?
Ninja: NINNNNU!
Minä: Niin niin, kyllä mä tiedän että se oot sinä. Tuu tänne sanomaan mitä sulla on asiaa.
Ninja: Prijiiiinth!
Minä: Kuka sanoo prijiiiiinth?
Ninja: NINNNNNU!

Minä: No Ninnu!
Ninja: NINNU!
Minä: Niin, no Ninnu siinä.
Ninja: NINNU!
Minä: Joo, onko Ninnu siinä?
Ninja: NINNU!
Minä: Mitä oot Ninnu tehny tänään?
Ninja: *kehrää*
Minä: Ai kuka on vaan kehränny ja puskenu tänään häh?
Ninja: NINNNNNU!

Pitäkää vaan hulluna, niin ne muutkin tekee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti